Tipi cumuni è introduzione di plastica.

A plastica, vale à dì, a gomma plastica, hè un granule di gomma furmatu da a polimerizazione di i prudutti di raffinazione di petroliu è di certi elementi chimichi.Hè trattatu da i pruduttori per furmà prudutti di plastica di diverse forme.

1. Classificazione di plastica: Dopu a trasfurmazioni è u riscaldamentu, i plastichi ponu esse divisi in dui categurie: termoplasticu è termoindurente.Cumunu sò i seguenti:
1) PVC - polyvinyl chloride
2) PE - polietilene, HDPE - polietilene d'alta densità, LDPE - polietilene di bassa densità
3) PP-Polypropylene
4) PS - polistirene
5) Altri materiali di stampa cumuni sò PC, PT, PET, EVA, PU, ​​​​KOP, Tedolon, etc.

2. Metudu simplice di identificazione di vari tipi di plastica:
Distingue secondu l'apparenza:
1) A cinta PVC hè morbida è hà una extensibilità assai bona.Inoltre, ci sò ancu qualchi materiali duri o spumati, cum'è tubi d'acqua, porte scorrevule, etc.
2) PS, ABS, tessitura morbida è fragile, generalmente stampata à iniezione di superficia.
3) HDPE in PE hè ligeru in tessitura, bonu in tenacità è opaca, mentri LDPE hè pocu duttile.
4) PP hà una certa trasparenza è hè fragile.

Distinguiri secondu e proprietà chimiche:
1) PS, PC è ABS ponu esse dissoluti in toluene per corrode a so superficia.
2) U PVC hè insolubile cù benzene, ma pò esse dissolutu cù solvente di cetone.
3) PP è PE anu una bona resistenza à l'alkali è una eccellente resistenza à i solventi.

Distinguiri secondu l'infiammabilità:
1) Quandu u PVC hè brusgiatu cù u focu, decompone l'odore di u cloru, è una volta chì u focu abbanduneghja, ùn brusgiarà micca.
2) PE pruducia un odore di cera quandu brusgiate, cù gocce di cera, ma PP ùn sarà micca, è i dui continuanu à brusgià dopu à abbandunà u focu.

3. Caratteristiche di diversi plastichi
1) Caratteristiche di PP: Puru PP hà a trasparenza, a so texture hè faciule da rompe, chì hè megliu per l'imballu di l'alimentariu.Una varietà di prudutti diffirenti ponu esse derivati ​​da migliurà i so difetti di frattura.Per esempiu: OPP è PP sò uniaxially allargati per migliurà a so forza, chì sò cumunimenti usati in l'imballazione esterna di tovaglioli di carta è chopsticks.
2) Caratteristiche di PE: PE hè fattu di etilene.A densità di LDPE hè di circa 0,910 g/cm-0,940 g/cm.A causa di a so resistenza eccellente è a capacità di prova di umidità, hè spessu usata in imballaggi alimentari, imballaggi cosmetichi, etc.;A densità di HDPE hè di circa 0,941 g/cm o più.A causa di a so struttura ligera è a resistenza di u calore, hè spessu usata in sacchetti è diversi sacchetti di cunvenzione.


Tempu di post: 17-sep-2022